MEDLEMSSYSTEMET – Ny admin bruger
Herinde kan du blive guidet til at oprette Ny Admin bruger i medlemssystemet. Tryk på billederne for at få dem vist i større størrelse.
Step 2
Nu skal vi oprette Ny Admin bruger fra en eksisterende bruger! (se billede)
-
- Først søger du på navnet, tryk Søg
- Du kan nu se en liste med matchene brugere, her kan du også se hvem der ikke er Admins(se rød cirkel med kryds)
- Fra listen der vises vælger du brugeren, ved at trykke på emailen der er blå
Ved at gøre det på denne måde, bibeholder brugeren sin adgangskode og der mindskes evt fejl.
Step 4
Når du scroller ned, kommer du til der, hvor du skal vælge hvad brugeren skal være Admin for (se billede)
Hvis personen skal være Admin for en Afdeling
- Søg på afdelingen i søgefeltet
- Tryk på den relevante Afdeling
- Tryk nu på pilen til højre, så afdelingen lander i Valgte Afdelinger
Hvis personen skal være Admin for en Forening (også)
- Søg på foreningen i søgefeltet
- Tryk på den relevante Forening
- Tryk nu på pilen til højre, så afdelingen lander i Valgte Foreninger
Kig også gerne på hjælpe teksterne ved hvert felt.