MEDLEMSSYSTEMET – Tilføj/rediger adresse

Herinde kan du blive guidet til at Tilføje eller redigere adresse på en forening eller en afdeling. Tryk på billederne for at få dem vist i større størrelse.

Step 1

Først skal du finde frem til det som du skal tilføje eller redigere adressen på. Du får herunder nogle valgmuligheder:

    1. Opret en forening – Kig på rækken Foreninger og klik på +Tilføj.
    2. Opret en afdeling – Kig efter rækken Afdelinger og klik på +Tilføj.
    3. Rediger en forening – Kig på rækken Foreninger og klik på navnet Foreninger. Vælg derefter hvilken, ved at trykke på navnet for foreningen.
    4. Rediger en afdeling – Kig på rækken Afdelinger og klik på navnet Afdelinger. Vælg derefter hvilken, ved at trykke på navnet for afdelingen.

Step 2

Nu hvor du har fundet det du skal tilføje eller ændre adressen på, følg disse trin! (se billede)

 

    1. Når du når til der hvor der står adresse. Tryk på + (plus) – Dette åbner et nyt vindue

Step 3

I det nye vindue skal du taste disse informationer ind(se billede)

 

    1. Udfyld Vejnavn
    2. Udfyld Husnummer
    3. Udfyld Postnummer
    4. Udfyld By
    5. Udfyld Region ved at vælge fra dropdown menuen:
      1. Syddanmark
      2. Hovedstaden
      3. Nordjylland
      4. Midtjylland
      5. Sjælland
    6. Tryk Gem

Step 4

Nu mangler du bare at gemme adressen på foreningen eller afdelingen, som du er inde på, når du har udfyldt/ tjekket resten er udfyldt som det skal være.