MEDLEMSSYSTEMET – Tilføj/rediger adresse
Herinde kan du blive guidet til at Tilføje eller redigere adresse på en forening eller en afdeling. Tryk på billederne for at få dem vist i større størrelse.
Step 1
Først skal du finde frem til det som du skal tilføje eller redigere adressen på. Du får herunder nogle valgmuligheder:
-
- Opret en forening – Kig på rækken Foreninger og klik på +Tilføj.
- Opret en afdeling – Kig efter rækken Afdelinger og klik på +Tilføj.
- Rediger en forening – Kig på rækken Foreninger og klik på navnet Foreninger. Vælg derefter hvilken, ved at trykke på navnet for foreningen.
- Rediger en afdeling – Kig på rækken Afdelinger og klik på navnet Afdelinger. Vælg derefter hvilken, ved at trykke på navnet for afdelingen.
Step 2
Nu hvor du har fundet det du skal tilføje eller ændre adressen på, følg disse trin! (se billede)
-
- Når du når til der hvor der står adresse. Tryk på + (plus) – Dette åbner et nyt vindue
Step 3
I det nye vindue skal du taste disse informationer ind(se billede)
-
- Udfyld Vejnavn
- Udfyld Husnummer
- Udfyld Postnummer
- Udfyld By
- Udfyld Region ved at vælge fra dropdown menuen:
- Syddanmark
- Hovedstaden
- Nordjylland
- Midtjylland
- Sjælland
- Tryk Gem
Step 4
Nu mangler du bare at gemme adressen på foreningen eller afdelingen, som du er inde på, når du har udfyldt/ tjekket resten er udfyldt som det skal være.